
Implementatiemanager
Echt, Limburg, Nederland€ 2.700 - € 3.000 per maandMiQa
Dit ga je doen
Jij bent een waar organisatietalent en jij regelt alles “wel even”. Samen met je collega’s zorg jij ervoor dat geen enkel hotel nog zonder de MiQa applicatie wil werken en alles elke dag op rolletjes loopt. Jij gelooft, net als wij, in innovatie binnen de facilitaire branche en ziet het als een toffe uitdaging om mee te werken aan de groei van een ambitieus tech platform. Precies daarom zoeken wij jou!
Jouw rol als Implementatiemanager
Als implementatiemanager ben je verantwoordelijk voor het uitrollen van de MiQa applicatie bij nieuwe hotels en vakantieparken. Van boetiekhotels tot ketenhotels en van Vlissingen tot Groningen, jij vindt het heerlijk om op pad te zijn en MiQa te vertegenwoordigen in het land.
Vanaf de eerste intake ben jij verantwoordelijk: je maakt de planning met de opdrachtgever, configureert het hotel, verzorgt de trainingen en zorgt voor een vlekkeloze start. Daarna hou je nauw contact met de klant en zorg je voor optimalisatie en verbeteringen, zodat de klant MiQa succesvol inzet in zijn/haar dagelijkse operatie.
Om dit te bereiken weet jij weet precies welke acties er uitgezet moeten worden. Samen met de opdrachtgever breng je de behoeftes op facilitair gebied in kaart. Je kijkt met een kritisch oog naar de bestaande processen en weet deze te vertalen in een plan van aanpak. Je werkt nauw samen met het development team om de systemen in te richten en waar nodig nieuwe functionaliteiten toe te voegen.
Door jouw achtergrond in de hospitality- of facilitybranche weet jij precies hoe schoonmaakprocessen eruitzien en waar verbeterpunten liggen. Je krijgt dan ook veel ruimte om eigen ideeën in te brengen en onze tool te optimaliseren; jij kent ons platform immers van A tot Z.
Kortom: een brede functie waarin jij vele ballen in de lucht weet te houden en veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt om MiQa op de kaart te zetten.
Waar houd jij je mee bezig?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de partners die gebruik maken van de MiQa applicatie;
- Je bent verantwoordelijk voor een vlekkeloze uitrol van MiQa bij nieuwe opdrachtgevers;
- Je voert procesverbeteringen door;
- Je inventariseert de processen en behoeftes en richt het MiQa platform optimaal in;
- Je traint en begeleidt de gebruikers en je signaleert problemen;
- Je hebt op regelmatige basis overlegmomenten met klant om de samenwerking te evalueren en waar wenselijk uit te bouwen;
- Je voert administratieve handelingen uit;
- Je kent het MiQa platform van A tot Z en denkt proactief mee over de mogelijke verbeteringen die doorgevoerd kunnen worden.
Over MiQa
MiQa ontwikkelt plannings-, kwaliteitsmanagement en communicatiesoftware, met als doel het organiseren van facilitaire werkzaamheden in hotels en vakantieparken te ondersteunen. Dit doen we door middel van een app en backend, waarin alle informatie samenkomt voor de schoonmaker, teamleider, het management en de opdrachtgever. Wij geloven dat, door alle werkzaamheden in het schoonmaakproces te ondersteunen met technologie, we het werk voor iedereen makkelijker maken en het resultaat beter wordt.
"A picture paints a thousand words."
MiQa’s key feature is een kwaliteitsdetectiemodel dat, met behulp van kunstmatige intelligentie, afbeeldingen van schoongemaakte ruimtes real-time beoordeelt en voorziet van feedback. Kreukels in het bed, een vlek in het toilet, of geen koffie aangevuld? MiQa ziet het.
Makkelijk voor de schoonmaker en makkelijk voor de teamleider. En ook niet onbelangrijk: totaal nieuw en innovatief in de schoonmaakbranche!
MiQa, vernoemd naar lead developer Mika (ons brein achter het algoritme), is een samenwerking tussen startup ontwikkelaar Valette Capital en digital agency Mediatastisch.
Praktische zaken
Wat vinden wij belangrijk?
- Dat jij met plezier naar je werk gaat;
- Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
- Je hebt een achtergrond of ervaring in de hotel- en/of facilitybranche;
- Je kijkt ernaar uit om veel op pad te zijn en onze klanten in het land te bezoeken en ondersteunen;
- Je bent empathisch en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden;
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en je bent initiatiefrijk, flexibel en oplossingsgericht;
- Je beschikt over rijbewijs B (je bent immers met enige regelmaat op pad ;-))
Wat bieden wij jou?
- Een fulltime dienstverband (32-36 uur is bespreekbaar)
- Een salaris passend bij jouw werkervaring en opleiding, de salarisrange is €2700 tot €3000,
- 25 vakantiedagen (op basis van 40 uur) en 8% vakantiegeld;
- Een laptop en een telefoonvergoeding;
- Regeling reiskostenvergoeding;
- Een uitdagende functie in een jong en innovatief bedrijf met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Een fijne werkplek, leuke collega’s, dagelijks gezamenlijke lunch en voldoende ontspanningsmogelijkheden (denk aan tafelvoetbal, pingpong en airhockey ;-))
Contact
Denk jij dat je degene bent die wij zoeken? Reageer dan zo snel mogelijk met je cv en motivatiebrief! Binnen 5 werkdagen ontvang je van ons een reactie en weet je of we je zouden willen uitnodigen voor een eerste kennismaking.
Heb je nog vragen? Aarzel dan niet om ons te bellen op 085 30 30 766.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!