Implementatie Supervisor

  • Marketing/Sales
  • Echt, Nederland

Implementatie Supervisor

Wat ga je doen?

Jij bent een waar organisatietalent en jij regelt alles “wel even”. Je hebt een achtergrond in de hospitality of facility branche en je beschikt over MBO werk en denkniveau, Jij gelooft, net als wij, in innovatie binnen de facilitaire branche en ziet het als een toffe uitdaging om mee te werken aan de groei van een ambitieus tech platform. Precies daarom zoeken wij jou!


Waar houd jij je mee bezig als Implementatie Supervisor? 

Als implementatie supervisor ben je verantwoordelijk voor het invoeren van de MiQa applicatie bij nieuwe opdrachtgevers, waaronder hotels en vakantieparken. Jij zorgt ervoor dat deze klanten MiQa succesvol inzetten in hun dagelijkse operatie.


MiQa ontwikkelt plannings-, kwaliteitsmanagement en communicatiesoftware met als doel het managen en organiseren van facilitaire werkzaamheden in hotels en vakantieparken te optimaliseren. Dit doen we door middel van een app, waarin alle informatie samenkomt voor de schoonmaker, teamleider, het management en de opdrachtgever. Wij geloven dat door alle werkzaamheden in het schoonmaakproces te ondersteunen met technologie, het werk voor iedereen prettiger en makkelijker wordt en het resultaat beter.

  • Je bent als supervisor verantwoordelijk voor een vlekkeloze uitrol van de applicaties die wij ontwikkelen; 
  • Je inventariseert de processen en behoeftes en richt het MiQa platform optimaal in; 
  • Je traint en begeleidt de gebruikers en je signaleert problemen; 
  • Je hebt op frequente basis overlegmomenten met klant om de samenwerking te evalueren en waar wenselijk uit te bouwen; 
  • Je bouwt actief mee aan het product;
  • Je voert administratieve handelingen uit; 
  • Je kent het MiQa platform van A tot Z en denkt proactief mee over de mogelijke verbeteringen die doorgevoerd kunnen worden.

Kijk voor meer informatie over de app op de website van MiQa.


Wie zijn wij?

Coöperatie Mediatastisch U.A. biedt volledige IT maatwerk oplossingen in de breedste zin van het woord. Zo maken we websites, webshops, web/mobiele apps, ERP-systemen en nog veel meer. Dit doen we voor verschillende klanten: van startups tot multinationals, en van bouwbedrijven tot Europese overheid. Klik hier als je meer over ons wilt weten!


Functievereisten

Wat vinden wij belangrijk?

  • Dat jij met plezier naar je werk gaat;
  • Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt een achtergrond of ervaring in de hotel- en/of facilitybranche;
  • Je hebt een talent voor organiseren en structureren;
  • Je kunt zelfstandig werken maar bent tegelijkertijd een teamplayer;
  • Je bent proactief en uitdagingen motiveren jou;
  • Je beschikt over sterk ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden en je kunt je communicatiestijl moeiteloos aan doelgroep aanpassen;
  • Je beschikt over rijbewijs B (je bent immers met enige regelmaat op pad)


Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime dienstverband (32-36 uur is bespreekbaar)
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.500,- en € 3.000,- afhankelijk van je opleiding en ervaring
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur en 8% vakantiegeld;
  • Een laptop en een telefoonvergoeding;
  • Regeling reiskostenvergoeding;
  • Een uitdagende functie in een jong en innovatief bedrijf met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling in het vakgebied;
  • Een fijne werkplek, leuke collega’s, dagelijks verzorgde lunch en voldoende ontspanningsmogelijkheden (denk aan tafelvoetbal, pingpong en airhockey ;-));


Wil je solliciteren?

Klik dan snel op de knop hieronder. Binnen 48 uur weet je of je op gesprek mag komen. Het eerste gesprek plannen we zo snel mogelijk in, rekening houdend met jouw agenda en eventuele huidige werkgever. Als beide partijen na het eerste gesprek nog steeds enthousiast zijn, volgt er een aanbod. We houden van snelheid dus je weet snel of we je een aanbieding willen doen en hoe die er uitziet.